søndag 24. juni 2012

Bangkok


Det har sine fordeler aa reise alene! Man slipper skraa blikk hvis man har bommet litt paa smaa detaljer! Har funnet ut at det aa naerlese turistguiden er en fordel. Etter aa ha sittet i taxien som skulle ta meg til The floating marked i vel 40 minutter, syntes jeg det tok litt vel lang tid. Kikket da i turistguiden og joda... vel 80 km! Ikke rart at sjaafoeren sa taxameter etter aa ha foreslatt 500 THB.
The floating marked var utrolig fasinerende. Jeg kom for sent til aa faa sett det selve handelen, men du verden, det var en kjempeopplevelse.


Har ogsaa fatt med meg shopping i Siam og et av Bangkoks flotte kjoepesenter. Her var det absolutt alt! Klarte aa besinne meg og lot CK klokka bli vaerende i butikken!

Jeg falt ogsaa for fristelsen aa ta thaimassasje. To timer hvor jeg ble knadd og eltet. At det gjorde godt, det er jeg sikker pa, men jeg angret underveis paa at jeg ikke hadde valgt aromamassasje! He he.

Legg til bildetekst
Frokost ute etter en time i fitness senteret og noen lengder i bassenget! Yepp! I like beeing on holiday!

3 kommentarer:

  1. Koselig å våkne opp til et reise innlegg.
    Ser herlig ut, flink du var som la igjen ck klokka
    . Du får reise tilbake i dag og ta aromaterapi :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Så herlig :) jeg vil også..... Gleder meg til fortsettelsen,her regner vi bort :(

    SvarSlett
  3. Hmmm ... vi venter på eventyreren ? Glemt oss alt ? :)

    SvarSlett