onsdag 20. juni 2012

Reisefeber

Kjenner at det begynner å krible ganske bra nå! Lurer litt på hva jeg har begitt meg ut på. Jeg er jo ikke ukjent med å reise som enestående med tre barn i reisefølget, og det har vært udelt positive opplevelser. Ensomhetsfølelsen er vel det jeg ser på som den største utfordringen, det å ikke ha noen å dele opplevelsene med. MEN.....Da er det jo greit å ha en reiseblogg  hvor jeg kan ventilere når behovet melder seg.

Og dessuten! Den 30. kommer en veldig god venninne og hennes familie til Koh Samui og vi setter alle kursen mot Koh Tao! Det kommer til å bli superkjekt!

Bare en dag igjen på jobb så.....


1 kommentar:

  1. Du er så flink til å skrive :D
    Dess uten kommer jeg til å være med på reisen i spirit og gleder meg til ventileringer på bloggen!

    Ringer deg i morgen :)
    Stooor klem!

    SvarSlett